Hassle



Har lyssnat mycket på Erik Hassle den senaste tiden! Förr hade jag knappt hört hans låter, men sen jag såg honom live förra lördagen har det blivit att lyssna lite mer på honom.

Man har varit ledig i ungefär fyra dagar, men lika trött känner jag mig nu som då! Börjar få dåligt samvete nu när jag inte har fått så mycket gjort, jag som tänkte att det här lovet skulle bli händelserikt... Imorgon tänkte jag iallafall försöööka dra med mig någon på stan, tänkte titta på träningskläder nu när jag har bestämt mig för att börja träna.


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

ne de blev tyvärr inte så, men ska nog köpa innan nyår:D

2010-12-26 @ 22:21:45
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0